به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای ایجاد سردخانه انبار سیب زمینی با ظرفیت ۳۶۰ هزار تن در اردبیل انجام شده است.
مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: یکی از نیازهای اساسی استان اردبیل در بخش کشاورزی راه اندازی سردخانه ها و انبارهای محصول سیب زمینی است که در این زمینه باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه کارخانه صنایع تبدیلی محصول سیب زمینی در اردبیل راه اندازی می شود افزود: ظرفیت تبدیل ۳۶ هزار تن محصول سیب زمینی را دارد که انتظار داریم محصول سیب زمینی برای صنایع تبدیلی در انبارهای استاندارد نگهداری شود.
استاندار اردبیل از موفقیت آمیز بودن مطالعات اکتشاف معدن از پهنه های استان خبر داد و افزود: با بهره برداری از این پروژه عظیم تحول عظیمی در اقتصاد و اشتغال منطقه به وجود می آید.
خدابخش از تمهیدات لازم برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نمین خبر داد و گفت: زیرساخت های لازم برای ایجاد این پروژه مهم انجام شده و باید دستگاههای اجرایی اهتمام ویژه ای برای تسریع روند خدمات در این منطقه داشته باشند.
وی با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: دستگاههای اجرایی موظف هستند برای پویایی اقتصاد منطقه اقدامات عملی و تاثیرگذاری انجام دهند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *