به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، منصور رضوانی جلال ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان امروز(۳ اردیبهشت) در کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع استان گفت: سردخانه تخصصی سیب زمینی با۱۵ هزار تن ظرفیت سردخانه و ۲۱ هزار تن ظرفیت سورت‌بندی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

وی افزود: برای این سردخانه ۲۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که از این میزان۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی در زمان سفر ریاست جمهوری به استان همدان بوده است.

وی تصریح کرد: استان همدان در زمینه جذب اعتبارات و تسهیلات مکانیزاسیون روند مطلوبی داشته است که امسال ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه مصوب شده است.

قاسمی، مدیرعامل سردخانه کیمیای همدان نیز اظهار داشت: این سردخانه به عنوان نخستین سردخانه تخصصی سیب زمینی در کشور معرفی شده است که ۸۰ درصد ظرفیت آن بارگیری شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۳۲ نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و در صورت تأمین سرمایه در گردش ۱۵ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

وی تصریح کرد: نوع بسته بندی این سردخانه در کشور بی نظیر است و در این راستا بازاریابی از سوی شرکت صورت گرفته و طرحی شاخص برای استان همدان به شمار می رود .

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *