محمد مهدی حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله و انجام تحقیقات گسترده طی عملیات ویژه بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد با هماهنگی نیروی انتظامی، از منزل مسکونی واقع در روستای قلعه سفید نجف آباد بازرسی کردند که بیش از شش هزار کیلو گرم خرده گوشت منجمد فاسد کشف شد.

وی بیان داشت: متأسفانه متخلفان طی ماه‌های گذشته اقدام به تهیه خرده گوشت کرده و به صورت غیرقانونی و غیربهداشتی اقدام به انجماد و نگهداری آن در سردخانه‌ای غیرمجاز داخل منزل شخصی می‌کرد و در نهایت جهت مصرف به برخی از رستوران‌ها عرضه می‌کردند.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد افزود: این متخلفان خوشبختانه در چنگال قانون گرفتار شدند که پرونده آنها پس از تکمیل در شبکه دامپزشکی شهرستان به منظور رسیدگی و انجام مراحل قانونی و برخورد لازم با متخلفان سریعا به مراجع قضایی شهرستان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه در حقیقت مردم بازرسان اصلی شبکه های دامپزشکی هستند، گفت: اگر مشارکت و همکاری همشهریان نبود شاید متخلفین بیشتر می‌توانستند باعث تهدید سلامت شهروندان شوند، به همین منظور همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش تخلفات و یا پیشنهاد و انتقاد را با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ به صورت شبانه روزی در میان بگذارند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *