مجمع عمومی صنف بارفروشان میوه و تره‌بار به همت اتحادیه بارفروشان و در جهت ایجاد هماهنگی‌های بیشتر در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، در محل این میدان برگزار شد.

در این نشست که برخی اعضای صنف نیز حضور داشتند، سخنگوی اتحادیه بارفروشان اظهارداشت: شهرداری و سازمان میادین به هیچ عنوان حق دخالت در مسائل مربوط به صنف بارفروشان را ندارند.

بیژن حاج محمدرضا ضمن انتقاد از برخوردهای شهرداری و تعزیرات با صنف بارفروشان، گفت: در چارچوب قانون حرکت کردن نیازی به چوب و  چماق ندارد.  

وی اضافه کرد: دخالت‌های شهرداری در میدان مرکزی، بردن ترازوی غرفه‌داران و جریمه کردن آنان در چارچوب اختیارات قانونی شهرداری نیست.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری به هیچ عنوان حق دخالت در مسائل مربوط به صنف بارفروشان را ندارد، گفت: ما از هیچ تخلفی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار دفاع نمی‌کنیم و منکر حضور تعزیرات در میدان هم نیستیم اما تعزیرات، قوه قضاییه نیست که بتواند بی‌دلیل کسی را جریمه کند.

در ادامه این نشست، سید محسن محمودی رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به درخواست این اتحادیه درباره واگذاری ورودی‌های میدان مرکزی به آنان و موافقت سازمان میادین در این خصوص، گفت: قرارداد سرقفلی حجره‌داران میدان مرکزی با شهرداری است نه سازمان میادین.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *